تاریخ انتشار : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 15:46
27 بازدید
کد خبر : 1292

جشنواره فرهنگی ورزشی ارمغان تندرستی در خرم آبادبرگزارشد.

جشنواره فرهنگی ورزشی ارمغان تندرستی در خرم آبادبرگزارشد.
به مناسبت روز ملی خلیج فارس، جشنواره فرهنگی ورزشی ارمغان تندرستی در خرم آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

موسسه فرهنگی هنری یاوران اندیشه افلاک با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم آباد به منظور گرامیداشت روز ملی خلیج فارس دهم اردیبهشت ماه اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ،ورزشی ارمغان تندرستی نمود.

این جشنواره که در قالب مسابقه ماهیگیری با قلاب و نقاشی و شعرخوانی بود با حضور عموم مردم و شرکت در مسابقات در کنار دریاچه کیو با شور و نشاط برگزار شد.

در این جشنواره مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری خرم آباد،اسفندیار علیزاده،و رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری یاوران اندیشه افلاک،فرهاد پاک نیا، و دبیر اجرایی موسسه حامد پاک نیا و مدیر اجرایی رضا امیدی حضور داشتند.

در ادامه این جشنواره مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری خرم آباد ضمن خیر مقدم به عموم مردم و شرکت کنندگان در این جشنواره اظهار کرد:این جشنواره به پاس گرامیداشت روزملی خلیج همیشه فارس برگزار شده است.

اسفندیار علیزاده:روز دهم اردیبهشت ماه را یک روز حماسی و ملی عنوان کردو افزود: در چنین روزی مردم جنوب کشور و خلیج فارس که با دفاع از صیانت و جان فشانی خود اقدام به اخراج پرتقالی ها از سواحل جنوبی خلیج فارس و تنگه هرمز کردند، و برگ زرینی بر دفتر این مرز و بوم افزودند.

وی بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری خرم آباد هر ساله به مناسبت یادبود و به پاس ارج نهادن به جان فشانی مردم خلیج فارس اقدام به برگزاری چنین جشنواره ای می کند.

وی تصریح کرد :حضور مردم در این جشنواره قابل تقدیر است وما سعی میکنیم هر ساله با آسیب شناسی در مورد اجرای برنامه و جشنواره، سال های آینده با ایجاد تنوع در برنامه ها و بالابردن سطح کیفیت و حضور مردم اقدامات مثبتی انجام دهیم.

اختتامیه این جشنواره با انتخاب بهترین آثار شرکت کننده و معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز و تقدیر از آن ها توسط عوامل برگزارکننده این جشنواره پایان پذیرفت .

✍️خبرنگار /مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.