تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 - 21:38
68 بازدید
کد خبر : 1190

با همت شهرداری خرم آباد مجموعه ورزشی بزرگ طیب افتتاح شد.

با همت شهرداری خرم آباد مجموعه ورزشی بزرگ طیب افتتاح شد.
مجموعه ورزشی بزرگ طیب شامل سه فضای ورزشی فوتبال، والیبال و پینگ پنگ در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع با همت و تلاش شهرداری و عوامل آن در محله پشته حسین آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

این مراسم افتتاحیه  امروز سوم اردیبهشت  با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان، شهردار خرم‌آباد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مجموعه شهرداری و اهالی پشته حسین‌آباد برگزار شد.

داریوش بارانی بیرانوند شهردار خرم آباد طی سخنانی با بیان اینکه شهرها و مدیریت شهری، به عنوان مهمترین کانون های توزیع خدمات است ونقش مهمی در تبیین و تثبیت عدالت دارد اظهار کرد: تلاش مجموعه مدیریت شهری خرم آباد در طول این دوره، بر توزیع عادلانه خدمات و بازآفرینی بویژه در محلات هدف است.

وی افزود: تلاش می کنیم با کار تیمی و همدلی، مجموعه شهری را از یک کانون نارضایتی به یک نقطه امید برای مردم تبدیل کنیم.

شهردار خرم آباد با اشاره به مجموعه اقدامات سال گذشته بیان کرد: مردم امروز از مجموعه مدیریت شهری، رضایت نسبی دارند واین یک نقطه آغاز است و باید این اعتماد عمومی را تقویت کنیم.

 

وی ادامه داد: پشته حسین آباد، روزگاری کانون پرورش استعداد های فوتبال بوده است و امروز با کمبود سرانه های عمومی مواجه است لذا مجموعه مدیریت شهری، اقدام به ایجاد این مجموعه ورزشی با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع کرده است که شامل سه فضای ورزشی فوتبال، والیبال و پینگ پنگ است که می تواند سرانه فضاهای ورزشی را ارتقا دهد.

 

بارانی بیرانوند تصریح کرد:پشته حسین آباد با جمعیت بیش از ۴۵ هزار نفر، یکی از بزرگترین محلات غرب کشور است که این محله، از سرانه ورزشی مناسب و سرانه فضای سبز اکولوژیک برخوردار نیست و حتی یک بلوار مجهز به فضای سبز هم ندارد.

بارانی بیرانوند خاطر نشان کرد: هیچگاه به مردم نگفتم که چون شما عوارض پرداخت نمی کنید پس خدمات ارائه نمی دهیم و همین که ما را با همین بضاعت ها تحمل می کنند و در همه صحنه های نظام جمهوری اسلامی حضور دارند کافی است، به بدهکاری دستگاه های دولتی از جمله بدهی بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی راه و شهرسازی اشاره کرد و از دستگاه های مختلف خواست که پای کار بیایند و برای اجرای پروژه های به شهرداری کمک کنند.

وی گفت: هدف ما تاکید بر ورزش همگانی و تبدیل آن به یک فرهنگ است و  عمده اقداماتی که در سال گذشته انجام دادیم، با تکیه بر امکانات داخلی بوده است، لذا ما در توسعه فضاهای ورزشی در خرم آباد مصمم هستیم.

 

شهردار خرم آباد به کارهای انجام شده در پارک های فردوسی و معلم در راستای ورزش اشاره کرد و با بیان اینکه بازآفرینی شهری، مفهوم گسترده ای دارد اظهار کرد: این مفهوم، ۹ وجه دارد که فقط ۳ وجه آن کالبدی است و ۶ وجه دیگر آن اجتماعی فرهنگی است لذا باید همه دستگاه ها پای کار باشند.

انتها/پیام

✍️خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.