تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 - 1:16
37 بازدید
کد خبر : 805

پیام تقدیر و تشکر منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کوهدشت و رومشکان

پیام تقدیر و تشکر منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای کوهدشت و رومشکان
منتخب مردم شهرستانهای کوهدشت ورومشکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور پرشورمردم در انتخابات تقدیروتشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت، دکتر علی امامی رادمنتخب شهرستانهای کوهدشت ورومشکان در پیامی از حضور پرشور احاد مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و از تمامی هوادارانی که این پیروزی بزرگ را به ایشان تبریک گفتند، تقدیر وتشکر کرد.

متن پیام بدین شرح می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق
مردمان شریف و فهیم و غیور شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان، آفرین بر شما ،و حضور حماسی شما مردمان غیرتمند دو شهرستان، که در روز یازدهم اسفند ماه در صحنه دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری ومجلس شورای اسلامی حماسه آفریدید. و مرحبا به شکوه و عزتی که برای دیار طرهان بزرگ رقم زدید.
و بالاترین سطح مشارکت در عرصه دفاع و صیانت از انقلاب با اقتدا به رهبر معظم جمهوری اسلامی (زیده عزه )برگ زرینی در تاریخ این دیار داشتید ،حضور و حماسه شما عزیزان یادآور ایام دفاع مقدس است.
وظیفه خود می‌دانم ضمن قدردانی از تمامی اقشار مردم عزیز اعم از دولتی و غیر دولتی، اصناف ، بازاریان، کشاورزان ،روستاییان، مراکز بخش‌ها و مراکز دو شهرستان کوهدشت و رومشکان مخصوصاً روحانیت معززشهرستان‌های حوزه انتخابیه که نسبت به حقیراعتمادنموده واینجانب را برای چهارمین باربعنوان منتخب ونماینده خودبرای مجلس شورای اسلامی برگزیدیدوهمچنین نماینده گان استان رابرای مجلس خبرگان رهبری انتخاب نمودید،وتمامی کاندیداهاکه دراین حضورشکوهمندنقش داشتندصمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

از آقایان دکتر محمدباقرقالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، دکترحداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور،دکتر منوچهرمتکی وزیراسبق امورخارجه ورئیس خانه احزاب ایران
وهمچنین از تمامی عزیزان اعم ازمسئولان کشوری و لشگری ازسراسرکشورومردمان عزیز حوزه انتخابیه‌ کوهدشت و رومشکان که چه حضوری چه تلفنی چه بصورت پیام وچه در جشن پیروزی اینجانب(که پیروزی همه مردم طرهان بزرگ است) در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که حاصل اعتماد و حماسه آفرینی مردمان غیرتمندطرهان بزرگ بود ،ابرازلطف ومحبت نموده وتبریک گفته اندصمیمانه تشکرنموده وسپاسگزارم .
وازدرگاه خداوندمتعال خواستارم توفیق دهدبتوانم تابامشاوره وهمراهی وهمفکری نخبگان ومهندسان ومتخصصان انقلابی ودلسوزدوشهرستان نسبت به آبادانی طرهان بزرگ تمام تلاش خودرابنماییم و درراستای حل مشکل اشتغال جوانان قدمهای مثبتی برداریم و انشاالله بتوانیم مشکلات بیکاری جوانان در منطقه را مرتفع نماییم .
در پایان از تمامی دست اندرکاران انتخابات در امور اجرا، نظارت و امنیت که زمینه برای مشارکت پرشورو افتخار آفرینی مردمان شریف طرهان بزرگ را فراهم آوردند و با حضورو مشارکت حداکثری مردم سیلی محکمی بر دهان بدخواهان نظام و انقلاب زدند صمیمانه سپاسگزارم.

علی امامی راد
منتخب مردم شریف شهرستانهای کوهدشت ورومشکان دردوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.