تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 19:38
39 بازدید
کد خبر : 1018

آیین افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالااثر بلوار شریعتی خرم آباد

آیین افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالااثر بلوار شریعتی خرم آباد
شهردار خرم آباد در آیین افتتاح پروژه تقاطع شهدای جاوید الاثر از اجرای پنج پروژه دیگر در سال ۱۴۰۳ در مقایس با پروژه تقاطع شهدای جاوید الاثر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

شهردار خرم آباد داریوش بارانی بیرانوند در مراسم افتتاحیه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد اظهار کرد:,این پروژه در حساس‌ترین منطقه شهر از نظر ترافیکی یعنی خیابان شریعتی به عنوان یکی شریان‌های اصلی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان امروز عصر  ۲۵ فروردین ماه افتتاح شد

پروژه‌ای که آن را به عنوان الگوی کار جهادی در نظر می‌گیرند طی قراداد منعقد شده با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در فروردین ماه ۱۴۰۲ کلنگ زنی شد، این پروژه باید ظرف مدت ۱۸ ماه تمام می‌شد، اما خوشبختانه به همت کارکنان و صبوری شهروندان در یک بازه زمانی بسیار کم و طی هشت ماه کار اجرایی قبل از موعد به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: این پروژه شاخص شهری که امروز شاهد بهره‌برداری آن هستیم، یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شهر خرم‌آباد را حل کرد که این مهم نتیجه تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان است.

وی عنوان کرد: در این پروژه با استفاده از ظرفیت بومی، کار جهادی، همدلی و همکاری مسئولان یک کار قابل عرضه‌ای در شأن و منزلت مرکز استان صورت گرفته است.

شهردار خرم‌آباد تصریح کرد: استان لرستان و شهر خرم‌آباد درکنار همه ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی مشکلات بسیاری دارد و با اقدامات و پروژه‌های کوچک نمی‌شود به جنگ با مشکلات این شهر رفت.

 

بارانی بیرانوند بیان کرد: برای ترمیم اعتماد عمومی هدف ما باید پروژه‌های فاخر و ماندگار باشد بنابراین در برنامه سال ۱۴۰۳ حداقل پنج پروژه در مقیاس پروژه تقاطع شهدای جاوید الاثر را خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: ما بعد از این افتتاحیه با تیم پروژه تقاطع غیر هم‌سطح شهدای جاویدالاثر، مراسم کلنگ‌زنی تقاطع امام رضا(ع) را در ورودی مسکن مهر خواهیم داشت.

 

✍️مریم نادری خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت در خرم آباد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.