تاریخ انتشار : شنبه 25 فروردین 1403 - 22:03
37 بازدید
کد خبر : 1025

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا( ص) در هر منطقه ای ورود کند سربلند و پیشرو در تامین انرژی

قرارگاه سازندگی  خاتم الانبیا( ص) در هر منطقه ای ورود کند سربلند و پیشرو در تامین انرژی
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص)از پیشرو بودن قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)و تامین انرژی در زمینه های مختلف گاز،بنزین ، نفت ،و تولید ۴۵میلیون لیتر بنزین خبر داد.

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)عصر امروز در آئین افتتاح تقاطع غیرهم سطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با شعار ما می‌توانیم  را در هر پروژه‌ای که شرکت کرده در زمان کوتاه انجام داده است، افزود: ابرجنایتکاران فکر می‌کردند که با تحریم آن‌ها، کشور به بن‌بست می‌رسد اما فرزندان کشور شعار ما می‌توانیم را در همه عرصه‌ها اجرایی کردند

وی. با اشاره به امروز قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء مفتخر است در تأمین انرژی در زمینه‌های مختلف گاز، نفت و بنزین در کشور پیشرو باشد و ۴۵ میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند.

وی به ایثارگری، مردانگی و شهادت طلبی مردم لرستان،اشاره کردو  اظهار داشت: این پروژه به نام شهدای جاویدالاثر به عنوان یک پروژه کوچک و ارزشمند در جهت خوشحالی مردم افتتاح می‌شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء بیان کرد: قرارگاه سازندگی در هر منطقه‌ای ورود پیدا کند سربلند است، این پروژه با همه محدودیت‌ها هشت ماه زودتر به افتتاح رسید و این عیدی ما به مردم لرستان است.

سردار عابد خاطر نشان کرد: در بخش سدسازی ۶۲ سد که بزرگ‌ترین آن سد کرخه است به اتمام رسیده و حدود ۲۷ میلیارد لیتر آب در پشت این سد‌ها وجود دارد، همچنین میلیون‌ها هکتار زمین زیر کشت رفته است.

 

وی احداث آزاد راه، راه آهن و ۳۳۰ کیلومتر مترو در ۹ استان کشور را از دستاوردهای قرارگاه خاتم دانست و عنوان کرد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب ناراحت هستند، دشمنان تلاش می‌کنند در منابع کشور‌های مسلمان نفوذ کنند اما ما برای دشمنان مانع هستیم.

 

✍️مریم نادری خبرنگار پایگاه خبری زاگرس کوهدشت در خرم آباد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.