تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 20:09
15 بازدید
کد خبر : 1352

رونمایی از۲ عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی و تجلیل از ۵۰ خبرنگار برگزیده

رونمایی از۲ عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی و تجلیل از ۵۰ خبرنگار برگزیده
در آیین اختتامیه جشنواره بر" بلندای حضور" از ۲ عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی رونمایی و ۵۰ خبرنگار برگزیده لرستانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پیگاه خبری زاگرس کوهدشت:

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان،اعظم روانشاد در آیین اختتامیه جشنواره حضور با اشاره به اینه جامعه رسانه لرستان علی‌رغم وجود مشکلات فراوان دوشادوش دولت در بحث مطالبه‌گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند، اظهار کرد: مشکلات خانواده رسانه لرستان با بسیاری از استان‌های کشور متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه در استان‌هایی که از لحاظ اقتصادی بخش خصوصی و نهادهای غیردولتی فعالی دارند اصحاب رسانه حمایت بیشتری می‌شوند و از یک پشتوانه قوی برخوردارند افزود:بسیاری از مشکلات اهالی رسانه از سوی بخش‌های غیردولتی و زیرساخت‌های اقتصادی حل‌وفصل می‌شوند، اما در لرستان با وجود ظرفیت‌های کمی و کیفی که این قشر عظیم در استان دارند به‌خاطر نبود بخش غیردولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین خاطر رسانه‌های ما با مسائل متعددی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

 

وی در ادامه سخنان خود به جشنواره «بر بلندای حضور» اشاره کرد و گفت: پس از انتشار فراخوان جشنواره در دی‌ماه با محوریت انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری و حماسه حضور، ۴۵۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از ۵۰ نفر از اصحاب رسانه که به تولید اثر در این جشنواره پرداختند از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

در ادامه ی این جشنواره از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر «حمید فولادوند» روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات «حسن مرادی» عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق «سامان سپهوند» و «فریبا مرادی نسب» و نگارش «فریبا مرادی نسب» منتشر شده از سوی انتشارات هاویر رونمایی شد.

همچنین از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان از نویسندگان و ناشر این آثار تقدیر به عمل آمد در ادامه این جشنواره برگزیدگان جشنواره در بخش‌های مختلف خبر، تیتر، موشن‌گرافی، مصاحبه، کلیپ و ویدئو، عکس و پوستر، نیز معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.

 

 

خبرنگار /مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.