تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 17:37
34 بازدید
کد خبر : 439

مدیرکل تعاون روستایی استان لرستان خبرداد:

توافق و قرارداد با چند مرکز سورتینگ و بسته بندی پرتقال در شمال کشورجهت تنظیم بازارشب عیدنهایی شد

توافق و قرارداد با چند مرکز سورتینگ و بسته بندی پرتقال در شمال کشورجهت تنظیم بازارشب عیدنهایی شد
مدیر کل تعاون روستایی لرستان گفت:به منظور تنظیم بازار میوه شب عیددراستان توافق و قرارداد با چند مرکز سورتینگ و بسته بندی پرتقال در شمال کشور نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت از خرم آباد، غلامعلی فتحی مدیرکل تعاون روستایی استان لرستان صبح امروز مورخه ۱۴٠۲/۹/۲۹ درجمع خبرنگاران ، اظهار داشت؛ پس از بازدیدی که به همراه اصغری رئیس هیئت مدیره اتحادیه استان و گودرزی مدیر عامل اتحادیه تعاون روستایی استان از باغات و کارگاه های سورتینگ و ذخیره سازی میوه در استان مازنداران داشتیم، توافق و قراداد تامین و حمل پرتقال از این استان به مقصد لرستان انجام گرفت.

فتحی افزود؛ پرتقال های خریداری شده توسط مباشر تامین و توزیع که اتحادیه تعاون روستایی لرستان است به استان حمل می شود که به محض ورود در سردخانه های طرف قرارداد با اتحادیه تا زمان توزیع در شهرستان‌های مختلف استان ذخیره سازی می شوند.

وی افزود، براساس دستورالعمل صادره از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران دولت یارانه‌ای در خصوص تامین و توزیع میوه شب عید پرداخت نخواهد کرد و مسئولیت تامین و توزیع میوه به استان‌ها واگذار شده و سود و زیان احتمالی به عهده تشکل‌ها و اتحادیه‌ها در هر استان است.

غلامعلی فتحی خاطرنشان کرد، با تدابیر و برنامه ریزی مناسبی که در کمیته راهبری استان و با همکاران در تعاون روستایی انجام داده ایم در کلیه شهرستان های استان اماکنی جهت توزیع میوه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در نظر گرفته ایم که مردم به راحتی بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند، فلذا مردم دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

گفتنی است، مسئولیت تامین میوه شب عید در استان‌ها به عهده کمیته راهبری و ستاد تنظیم بازار می‌باشد، کمیته راهبری میوه شب عید در استان تا کنون دو بار با ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شده و تصمیمات لازم به منظور تامین میوه شب عید اتخاذ شده است مصوبات کمیته راهبری در ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار محترم لرستان جناب آقای دکتر زیویار مطرح و مورد تایید و تاکید ایشان نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.