تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 - 19:14
15 بازدید
کد خبر : 1346

حضور استاندار لرستان در اختتامیه جشنواره بر بلندای حضور

حضور استاندار لرستان در اختتامیه جشنواره بر بلندای حضور
در آیین اختتامیه بر "بلندای حضور" ابوطالب شفقت بر ضرورت وحدت و یکپارچگی در جامعه و تقویت آن توسط اصحاب رسانه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» که در محل سالن همایش‌های حوزه هنری لرستان برگزار شد استاندار لرستان ابوطالب شفقت حضور داشتند.

 

ابوطالب در این جشنواره با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، اظهار داشت: دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تأکید کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها، مردم و شخصیت‌های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنند و نگارش اهالی رسانه وحدت‌گرا و یکپارچه باشد، افزود: این اصل و اساس کمک به توسعه و پیشرفت جامعه است.

 

استاندار لرستان با تأکید بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در لرستان، افزود: اگر با این رویکرد در استان تلاش کنیم سرمایه‌گذاران لرستانی خارج از استان به استان برمی‌گردند و علاوه بر این سرمایه‌گذاران دیگر هم با فراغ‌بال در استان حضور پیدا می‌کنند و امنیت سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

 

شفقت ایجاد وحدت را برای افزایش نظارت‌ها مؤثر دانست و تصریح کرد: نظارت برخلاف تفرقه‌افکنی است و قطعاً نظارت برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است.

وی از مردم لرستان خواست که با مهربانی خود مشقت را برای «شفقت» آسان کنند،و برای رشد و پیشرفت لرستان در خط وحدت و حمایت باشند.

وی درباره مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون «م الف» بیان کرد: قانون «م الف» بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود این موضوع در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح می‌شود.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: با پیگیری مسئولان به ویژه آقای زیویار استاندار سابق روز اول خرداد، روز عملیات حاج‌عمران و شهدای آن به نام روز لرستان تصویب شده است.

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.