تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 1:21
15 بازدید
کد خبر : 1367

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت کشور ،وارد کوهدشت ،لرستان شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت کشور ،وارد کوهدشت ،لرستان شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از افتتاح بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس کوهدشت:

صبح امروز دکتر بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی وزیر بهداشت به اتفاق مبلغی نماینده مردم شهرستان های کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، دکتر دلفان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مرادی فرماندار کوهدشت، دکتر فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر مردانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان، فلاحی رئیس بیمارستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی،جهت پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی شهرستان کوهدشت، از جمله: ساختمان چند منظوره ستاد شبکه، مرکز لیله القدر و بیمارستان رازی، وارد شهرستان کوهدشت لرستان شد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در بازدید از پروژه بیمارستان رازی اظهار کرد: این بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده و برای وزارت بهداشت نیز اولویت‌دار است.

وی بیان داشت: این پروژه اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد که امیدواریم با باز شدن چندین جبهه کاری تا پایان ۱۴۰۴ پروژه به اتمام برسد.

بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان، به خبرنگاران گفت: امروز از برخی زیرساخت‌های بهداشت و درمان کوهدشت بازدید به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف و اتمام پروژه‌های بهداشتی از اتفاقات خوب در این شهرستان محسوب می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت از تکمیل پروژه درمانگاه شهری و آزمایشگاه این شهرستان تا پایان سال خبر و ادامه داد: پروژه مرکز جامع سلامت کوهدشت نیز تا یک ماه آینده تجهیز و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

خبرنگار/مریم نادری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.